Czyszczenie baz danych

Oferujemy Państwu usługę czyszczenia i deduplikacji danych adresowych w oparciu o sprawdzony standard. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na stworzenie jednego z najlepszych na rynku systemów do czyszczenia i deduplikacji danych teleadresowych. Dzięki niemu szybko i sprawnie przetworzymy Państwa bazy danych, korygując błędne adresy, usuwając błędy literowe, uzupełniając brakujące dane, etc. Proces deduplikacji pozwoli Państwu na scalenie baz danych dostarczonych przez Państwa i prześledzenie historii klienta zapisanej w różnych zbiorach. Centralna baza danych klientów może się okazać nieocenionym narzędziem w doborze klientów i poznaniu ich zachowań.
Nasze systemy radzą sobie z czyszczeniem danych teleadresowych zawierających zaawansowane błędy, podczas gdy niektóre z konkurencyjnych systemów wymagają częstej interwencji operatora, niektóre z nich wręcz opierają się o manualne czyszczenie danych adresowych.
Dane, które nam Państwo powierzają są bezpieczne. Stosujemy rygorystyczne standardy bezpieczeństwa danych.

Przykłady zastosowań

Wewnętrzna deduplikacja bazy przed wysyłką.

Aby zaoszczędzić koszty wysyłania tych samych materiałów reklamowych do jednego klienta należy zdeduplikować wewnętrznie bazę przed wysyłką. Oszczędności zależą od jakości baz. Można się spodziewać do 25% wartości wysyłki.

Czyszczenie danych adresowych przed wysyłką korespondencji.

Można czyścić zbiory danych dowolnej wielkości. System nadaje się do szybkiego czyszczenia danych adresowych. Zastępuje ręczne czyszczenie danych automatem. Skraca znacząco czas czyszczenia. Zwiększa jakość czyszczenia w porównaniu do czyszczenia ręcznego. Usuwa literówki.

Scalenie kliku zbiorów z deduplikacją.

Jeśli są Państwo w posiadaniu klilku baz teleadresowych, mogą Państwo zlecić nam usługę scalenia tych baz z zachowaniem informacji historycznych. Korzyści dla Państwa są nieocenione. Zyskują Państwo centralną bazę danych klientów z wszelkimi informacjami historycznymi, które były dostępne w poszczególnych zbiorach. Jest to podstawa do wszelkich analiz dotyczących Państwa klientów.
Np. w przypadku biura podróży i zbiorów z różnych systemów rezerwacji tworzymy centralną bazę danych klientów wraz z informacjami o wakacjach klienta.